Bestillinger og postens sendefrist

Det nærmer seg desember, og jeg merker for alvor at trykket øker på verkstedet. Derfor på høy tid med informasjon om noen frister.

Jeg sender vanligvis bestillinger som brev, og Postens anbefaler at også dette sendes senest 16. desember, selv om det vil kunne gå bra etter den datoen også.

Bestillinger bør derfor komme senest 13. desember for at jeg skal rekke å få dem klare og sendt i tide. Dette gjelder varer som er ferdig produserte. Armbånd med bokstaver eller andre varer som ikke er på lager eller krever tilpasninger, vil jeg svært gjerne ha enda litt bedre tid på, fristen for dette er 9. desember.

Det er selvsagt lov å bestille etter disse datoene også, og jeg vil gjøre så godt jeg kan for å få varer klare og avgårde så raskt som mulig. Hvis du har mulighet til å hente selv har du bedre tid, men utvalget kan nok minke noe jo nærmere den 24. vi kommer ;-)

NB! Jeg har ofte fler varer klare enn det som er ute i nettbutikkene, så send meg gjerne ei melding hvis du ser noe interessant på facebook, instagram eller her, men ikke finner det for salg. Det kan godt hende jeg har det likevel, men bare ikke har hatt kapasitet til å få det ut :-)

Ønsker alle en fin førjulstid :-)

Islykter

One response to “Bestillinger og postens sendefrist

  1. Tilbaketråkk: Ukens nyhetesbrev – Norsk Kreativ Design

Legg igjen en kommentar

