Jeg er her!

Det er ikke alltid ting blir som man hadde tenkt, og denne vinteren kom med flere små og litt større utfordringer som jeg ikke hadde forutsett.

Derfor har det blant annet vært dårlig med oppdateringer her, og mindre aktivitet enn normalt på Facebook, Instagram og Pinterest.

Beklager det, men man må prioritere etter beste evne.

Våren ser ut til å fortsette på samme lett humpete og uforutsigbare vis, så det kan komme til å fremstå som temmelig rolig i flere kanaler, MEN det betyr ikke at jeg ikke er her :-)

Jeg har vært mye på verkstedet vinter, og selv om det ikke har blitt like mye nyproduksjon som jeg hadde ønsket, har det hele tiden vært varer i eplabutikken, jeg har levert smykker som har blitt bestilt, og fått muligheten til å hjelpe en og annen med ulike oppdrag.

Så selv om jeg ikke er så synlig i sosiale medier, betyr ikke det at jeg ikke kan kontaktes og ta i mot bestillinger, jeg prøver å få tatt det meste så langt jeg har kapasitet, og det som er i nettbutikken er klart til å sendes, med svært få unntak :-)

Legger ved bilde av et nytt dragesmykke, som bare mangler en liten runde polering og kjede før det er helt ferdig. Dette er omtrent 3,5 x 2,2 cm stort.

En annen ny drage ligger i nettbutikken.

Ønsker alle en riktig fin vår :-)

Stor drage april '15

Legg igjen en kommentar